hemma =)


2009-03-11 @ 19:43:50
det är så skönt o vara hemma igen =) vi kom väl hem runt 6 tiden typ. Vi åkte vid tjugo i tre, Andreas hann o hämta passetr innan fyra. Vi kom dit vid ca tjugo över, o sen satt elliott o jag o väntade i bilen i tjugo minuter- en halvtimma. Var egentligen matdags för lillleman, men han klarade sig ändå. trodde de skulle bli illtjut hela vägen till mcdonalds men han va så tyst o lugn så. Duktig liten kille =D Nån som var mer hungri va nog jag, kom på de när vi satte oss i bilen innan tre där att jag inte hade ätit något sedan halv nio på morgonen..o de kändes vill jag lova. Så när vi åt så va ja hungrig som ett as. Men det är så de e å va mamma, vissa dagar har man så fullt upp så man knappt hinner o tänka på mat.haha!

Va ju även på expert o pratade med dom där om våran ugn som bara hållt i ett år o några månader. De gav oss ett nummer till elektrolux service. Vi skulle ringa dit så skulle de skicka ut en servicetekniker, sedan skickar de i sin tur faktura till expert o så skickar expert en självriskfaktura på 100:- det kan de ju vara värt o betala för o få allt o fungera igen. O han sa även det att i värsta fall kan de kosta mer o laga än o köpa ny så i så fall får man ny på försäkringen. Det är ju bra o veta ifall att. Inte för jag tror de men ändå.

Citygross gick fint o smidigit =)

Sedan vikom hem har de plockats disk ur diskmaskinen, diskats, sorterats ren tvätt o nu sitter jag här framför tvn o varvar ner lite.

lilleman ska få lite mat nu, sedan somnar han nog vid niosnåret om jag känner honom rätt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback