Idag


2009-03-27 @ 08:51:05
Idag ska jag lämna elliott hos mamma strax innan ett o bege mig till Vårdcentralen. Egentligenskulle A slutat vid halv ett o tagit hand om sin son. Men eftersom han varit borta från jobbet hela veckan så har han en del o ta igen.

Idag blir det barnmatsinformation från dietisten på vårdcentralen för alla småbarnsföräldrar. känner iofs inte för att gå o bvc sköterskan ska ha information om det nästa gång det är föräldragrupp. Man känner inte för nåt när det är sånt här väder!!! fy sjuttsiken säger jag bara!

vi som skulle gett oss ut på promenad idag; de blir nog inget med det inte. E inte lätt o köra vagn i ett tjockt lager med snö, o så yr det med. så elliott skulle säkert få in snö i vagnen.

GUD VAD NEGATIV JAG ÄR IDAG, MEN SÅ ÄR DET! TAKE IT OR LEAVE IT..HAHA!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback