nu e jag seg


2009-03-24 @ 19:03:04
Vi kom nyss hem från en promenad med Mor, o två av mina systrar. VAr jättekallt ute o blåste med, var inte speciellt skönt. Men de känns skönt nu när man har de gjort tills imorn igen. Elliott ligger o sover i groventren nu igen. Funderar på att väcka honom snart faktiskt, eftersom han helst ska äta innan han somnar igen med. Igår blev de ju inte så alls. Han somnade innan sista målet; inte ville jag väcka honom då.

Imorn vet jag inte vad som händer mer än att jag ska försöka ge mig ut o gå o kanske träna lite här hemma om elliott sover länge. Skulle vilja sola med, men elliott kan ju inte följa med mig till solariet direkt. Får se om jag kan fjäska lite för elliotts mormor eller nån av hans mostrar. Det lär märkas!

nää..de blir inte mer än såhär idag. Har så mkt annat för mig nu ju.

ha de så gott allihopa.

Godnatt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback