Puh


2009-03-09 @ 12:10:57
Nu är vi hemma igen efter en skön promenad i solen. Nu ligger elliott ute i groventren o sover i sin vagn. Har precis skrivit ut två bilder som ska användas som "schabloner" till dopet, ska klippa ut dom i grönt o blått..får se hur de blir. Sedan är tanken att de ska ligga två sådana vid varje plats.

Sedan ska de sättas lite blått band runt muggarna o så ska klistermärket med elliott sättas dit. haha..de tar sin tid.

IDag blir de smidig mat, åt snitzel igår..blev över massa kött -----> snitzelsallad..fint va?

måste ju va lite nyttig nu igen efter min onyttiga vecka.

nää..nu vart jag sugen på nåt. ska nog ta mig en apelsin. läskande o gott :D






Kommentarer
Postat av: Eva

jag var ute och gick förut..till stan och hem igen =) är så fint väder idag juh =)

2009-03-09 @ 13:53:23
Postat av: emelie o elliott

till eva: vad duktig du är gumman =D mm..det är kanonväder idag, fåglarna kvittrar o solen skiner. Trodde jag hade slarvat bort Lillns bamsebody igår, fick panik o sökte genom hela huset efter den. Men hittade den inte. Till slut kom jag på vart jag lagt den. Ibland är man virrig. Så eran Lills bamsebody är i säkert förvar..haha! kramis

2009-03-09 @ 15:25:21
Postat av: emelie o elliott

till eva: tvad duktig du är gumman =D mm..det är kanonväder idag, fåglarna kvittrar o solen skiner. Trodde jag hade slarvat bort bamsebodyn igår, fick panik o sökte genom hela huset efter den. Men hittade den inte. Till slut kom jag på vart jag lagt den. Ibland är man virrig. Så er bebbes bamsebody är i säkert förvar tills vi ses..haha! kramis

2009-03-09 @ 15:27:06
Postat av: emma

men hur orättvist är det att ni har sol :( här är det grått och mulet, SÅ tråkigt!

2009-03-09 @ 16:10:06
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback