shit säger jag bara.


2009-03-16 @ 18:50:56
Nu kan man inte lämna elliott ensam på täcket på golvet längre. Har ju ett duntäcke som vi vikt fyra gånger som han brukar ligga på. Vad hände idag då? jo..han rörde så pass på sig så när jag kom o bara hade borstat tänderna så låg has huvud utanför täcket, o sen tänkte jag att jag tar upp de så de bara är vikt två gånger. Då får han ju mer yta.
Då hade han s fötter fastnat i sidan på babygymmet. O då tog jag bort babygymmet, o gick bara o bäddade sängarna. När jag kom tillbaka..så hade han snurrat runt sin kropp ett helt varv o låg med fötterna utanför täcket på elementet.

shitt..det är en livlig pojke vi har.






Kommentarer
Postat av: vera

hehe, så gulligt. bea rör sig så mycket med nu :) och det går snabbt!!

2009-03-16 @ 19:11:49
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Haha det låter precis som Simon när han var liten=D.Simon är ju också född idec och han kröp i början av maj, så var beredd. Det går fortare än man anar när de väl blivit kommit på att de kan röra sig...kram

2009-03-16 @ 19:20:10
URL: http://nomismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback