Söndag


2009-03-22 @ 11:57:36
Oj, har inte haft nån lust till o blogga alls i helgne knappt. Har ju haft de så mysigt me min lilla familj <3

Idag har vi varit ute o klippt lite träd, de började självklart att snöa mitt i de. Men vi trotsade vädret o va ute ändå.
Nu håller jag på o laga lite mat, blir middag runt halv ett tiden. Ska bli hemmagjord pizza som just nu är på jäsning. Skall passa på att åka o handla lite blöjor på ica  nu under tiden.

I eftermiddag blir det kalas hos min storasyster Emma o hennes kille fredrik o william. Emma o fredrik fyller nämligen 27 år imorn, så blir kalas idag. JA, de stämmer- de är lika gamla o fyller år på samma dag. skumt eller vad?

nää..tillbaka till hushållssysslorna.

hoppas alla mår bra??


kanske skriver nåt senare ikväll.

kramar till alla underbara läsare






Kommentarer
Postat av: Jenny

Tackar!! Jo jag mår så bra att jag kommer åka till Kungsbacka i morgon.. Men är bra nervös just nu.. Så blir nog inte mycket sömn.. Du får ha det så bra du med.. Kram

2009-03-22 @ 20:18:41
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Katja

hehe ett sånt sammanträffande att de fyller år exakt på samma dag. Hoppas att det blir ett trevligt kalas!!!

2009-03-23 @ 16:21:33
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback