Söndagen


2009-03-29 @ 20:40:26

vår lilla familj sitter här o kollar på wipeout, ganska roligt faktiskt. Elliott har precis fått mat o hoppas han kan somna nu. Han har varit rätt gnällig de senaste dagarna när han ska läggas så han har somnat senare än åttasnåret.

Idag har vi varit ute i trädgården o klippt de sista träden som behövde klippas, och jag har klippt lite vinbärsbuskar. HAr några kvar o klippa. De är ju så bigbouta stora så de tar tid o klippa bort allt.
I eftermiddags åkte vi till svärmor o svärfar som hade bröllopsdag idag; blev fika.
Har avnjutit god  middag ikväll med; potatisgratäng och pepparbiff. Det var mumsfilibabba vill jag lova =)

nää..mer än såhär blir de itne idag heller. Förlåt att jag sviker er mina läsare. Men händer så mkt med lillen nu så man vill va med honom jämt ju =) varje framsteg e viktigt känns de som..såå mysigt!

MEn givetvis kommer det dagar som blir smockfyllda me bilder..


godnatt allihopa!







Kommentarer
Postat av: EVA

åhh vad gott med potatisgratäng =)

måste jag göra snart, och äta grillat kött till =)

2009-03-29 @ 21:34:10
Postat av: Katja

Så mysigt med trädgård även om det är en del jobb med det också.



Somnade han gott?



Kramar

2009-03-29 @ 22:16:05
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Postat av: Tess

hoppas du får en toppen vecka :)



Kram

2009-03-30 @ 00:49:09
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Mia

hihi tack =)

idag mår jag bättre, vet inte riktigt vad det var med mig igår.. kanske för lite sömn, vad vet jag. huvudsaken är att jag är frisk nu iallafall =)

hoppas allt är bra med er!

Kram

2009-03-30 @ 11:23:24
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback