torsdag


2009-03-19 @ 08:03:35
Här sitter en relativt utvilad mamma. Elliott ¨åt strax efter 6 igår, somnade vid åtta o har sovit ända till sju..inte illa pinkat. Iofs har han gnytt o haft sig lite så jag fått vakna o lägga i nappen..men annars så =)

Vad händer idag då? Idag blir det öppet hus en liten sväng hade vi tänkt lilleman o jag. Sedan blir det en långpromenad i de fina vädret.  De va nog i princip vad dagen bjuder på..o massa bus o gos me min lilla elliott =)

Blev faktiskt lite deppig igår när jag kollade på greys, ska catherine Heigl inte vara med mer eller? Tråkigt så inne i bomben om de ska döda izzie. men jaja..

hoppas alla läsare får en bra förmiddag!






Kommentarer
Postat av: vera

antagligen så kommer hon inte vara med mer.

hon vill väl säkert satsa på filmkariären!

2009-03-19 @ 08:15:58
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: emma

avundsjuk vill också vara utvilad!

hoppas ni får en bra dag! // kram

2009-03-19 @ 08:35:57
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback