Torsdag


2009-03-05 @ 08:48:51
Torsdag och snart helg igen. sitter o snegar på ett avsnitt av true blood som ja spelade in igår. Elliott har precis fått mat o sover.  vid nio ska vi bege oss till församlingshemmet för öppet hus. hoppas det är något o ha så man inte bara sitter där i ett hörn o glor typ.

Gick fint i stan igår,hittade kläder till dopet och en "skjorta" till imorn då vi ska till festvåningen. Var på mcdonalds o åt med, både lilleman o A, jag och elliotts moster ellen. När vi satt där o åt så kom det en kvinna med sin bebis (kanske var 5 månader) o gick till toaletten med skötbord, där lät hon dörren stå öppen på vid gavel o hon ställde sig o tvättade bort bajs från sitt barns rumpa UNDER KRANEN I HANDFATET. Hur normalt är det då? personligen tyckte jag att det var lite motbjudande faktiskt. Ha öppen dörr, o sen äckla ner handfatet sådär.

 O sen när vi skulle byta blöja på elliott för han hade gjort ner sig efter maten, ´så hade hon lämnat bajsblöjan kvar på GOLVET! O både jag o min syrra sa att vi inte tänkte plocka undan på den, de va ju inte min sons blöja direkt om man säger så! USCH! Menar, det satt lixom en papperskorg på väggen o man såg den TYDLIGT! fattar inte hur vuxna människor beter sig alltså! Nu undrar ni säkjert hur ja kan veta att det var DEN KVINNAN. jo, A var inne o bytte elliotts kissblöja innan han åt, o vi satt precis vid toaletterna. O då låg d ingen blöja därinne. O hon va den enda med barn som gick in där emellan.

jaja... nu ska jag klä på lilleman o så åker vi väl sen antar jag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback