vikten


2009-03-04 @ 12:42:14

fick lite frågor om min viktminskning. just nu står den still. har inte varit så engagerad denna veckan faktiskt. Men tanken är att jag ska ge mig på't igen nästa vecka. Hade iaf gått ner ett par kilon innan. O nu står jag kvar där så. a har varit snäll o tagit ner min crosstrainer så jag kan träna på den. Men den e inte ihopmonterad än ju =(
har iaf fått en morot nu, ska va i hyfsad form till den 16e maj då det är klassåterträff. hoppas jag har motivation till de bara. måste verkligen ha de.

Skulle va kul om man kom ned till inskrivningsvikten 72







Kommentarer
Postat av: EVAMYs - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn

Ja precis.. att man inte tar sig tid egentligen, ja menar, sola tar ju typ en kvart!

2009-03-04 @ 22:12:52
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback