Wiiiie


2009-03-27 @ 20:41:35
Yes, imorn får vi nya soffor. Inte helt nya alltså, men min syster ska flytta imorn o då hade hon två soffor till övers i svart som vi ska få köpa. Ska bli så skönt o bli av med de fula bruna o ha lite svart istället =) vi kan inte direkt ha nån sån där snygg divansoffa här hemma- får inte plats så då får de bli tvåsits o tresits soffa istället. de duger bra åt oss.. o det är i skinnimitation så det är lätt o hålla rent me. Hatar tygsoffor o då de kan bli mkt kräks o dregel o sådant så är det omöjligt i vårat hem!

såå..nu har jag skrivit av mig. ska nog ta o sova snart =) =)

fortfarande ont i nacken =(






Kommentarer
Postat av: Katja

Åh så kul med nya soffor. Vår är urkass, det står högst upp på vår när-vi-har-råd-ska-vi-köpa-detta lista :)



Min familj och största delen av släkten bor i Malmö. Flyttade upp till Örebro för lite mer än ett och ett halvt år sen. Trivs jätte bra, önskar bara att det inte var så långt "hem"



Hoppas att nacken snart blir bättre. Natti kram

2009-03-27 @ 22:56:14
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback