Yes..


2009-03-23 @ 19:04:25
EFter mkt krystande, många miner, o illrött ansikte så hann elliott o baja. Tyckte så synd om han där han låg å kämpade. Men han såg ju till att vi kom iväg på babymassagen iaf =) de va jätteroligt som vanligt. Han lyckades kräkas på täcket de skulle ligga på på golvet, han lyckades kissa på mitt knä, han lyckades kissa en gång till efter det men då blev de på golvet o inte på hans mamma. E väl så småkillar e =D

Har varit en sväng hos sis o fredrik o william i eftermiddag med, blev lite fika. SEdan gick mor o jag o elliott ut på en promenad. Nu sitter jag här framför datorn o elliott ligger i sin vagn o sover i groventren.

Mkt mer än så händer inte just nu. Ska ta de lugnt o se på tv ikväll. Blir nog o lägga sig tidigt.. känner för o lägga mig när elliott lägger sig sen vid åtta så han kan sova bredvid mig i sängen. Det är jättemysigt =)


hoppas alla har haft en bra dag.

kramis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback