Bubbelibubb


2009-05-06 @ 15:11:57

haha..har börjat kalla elliott för bubbelibubb emellanåt nu, han bara flinar åt de :)

har precis avnjutit en delikat måltid (haha..eller hur) köttgryta med morötter,lök o champinjoner i och till det serverades det ett par potäter! Det dög väl iaf..gick ner!

Idag blir de inte många knop annars, funderar på att strunta i den obligatoriska eftermiddagsprommenaden, var ju ute i morse som vanligt o då regnade de massor hela tiden, så känner inte för o ge mig ut i de vädret igen.
känner mig lite segis idag faktiskt med huvudvärk o en halvrinnande näsa (ingen förklyning nu bara tack!)Elliott vaknade väl nån gång runt två inatt o ville inte somna om, så han fick sova i min säng. Han har legat o bökat o sparkat- sovit en kvart hit o sen vaknat o sovit en kvart till osv. vilket medfört att man inte sovit en blund. Men va gör de?? de e bättre dagar o sedan sämre dagar..bara e så när de är små ju =)  jag har ju världens finaste son, han får böka o sparka o hålla mig vaken hur mkt han vill. sova kan man väl göra när man blir gammal :D

Mysbyxorna på så sitter man hemma i soffan resten av eftermiddagen o busar me lillingen me såklart.

Kan de inte bli lite sol igen tack?







Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

hoppas du slipper bli sjuk :( inte skoj ju. jag undrar också var solen är, imorgon ska det tydligen ösregna här :( :(



kram

2009-05-06 @ 15:35:59
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Veronica - mamma till Denver

ja, jag drog igång maskinen, får se om det blir rent eller bara geggit =/ humms... Dumma tvättmaskin ;D

2009-05-06 @ 15:43:50
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Katja

Håller med, vill också ha sol igen!! Hoppas att denna natten blir bättre för er :)



Hihi tack :) Syr dock inte tillräckligt bra för att sälja. Man ska ju kunna stå för produkterna också. För "eget" bruk duger det fint dock :)



Natti natti, sov så gott! Kramisar :)

2009-05-06 @ 22:38:33
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback