fy..


2009-05-13 @ 22:04:01
Tål verkligen inte att se små barn fara illa. tålde det inte innnan o nu sedan jag blivit mamma så e de värre än värst..klarade inte av o se på grey's utan att fälla massa tårar..även fast man vet att det barnet som va me där o va så himlans dåligt e friskt i verkligheten så bara rann tårarna.

Man har det så himla bra, vi är båda friska o så har vi en underbar frisk son. Det är inte alla i denna världen som får uppleva sådan lycka. Så tänker verkligen njuta av varenda sekund jag får me min son o min sambo, för de finns de som har det mkt mkt mkt  värre där ute..så som man knappt själv ens kan föreställa sig.  som har tårar som rinner nedanför sina kinder varje dag, som känner förtvivlan o sorg...


skickar härmed en tanke till alla småbarn runtom i världen med dödliga sjukdomar..o deras nära o kära<3






Kommentarer
Postat av: *Carro o Elsa*

guuud va ja gräät igår t grey´s .. :(

2009-05-14 @ 10:11:02
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Mia

usch jag storlipade verkligen igenom sista minuterna av programmet.. =(

hoppas allt är bra!

2009-05-14 @ 19:29:17
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback