saknar


2009-05-03 @ 22:10:26
vet ni va jag saknar o längtar efter? alla ljumna sommarkvällar...att kunna ta sig ett dopp i vättern i solnedgången..eller varför inte östersjön?

En annan sak jag längtar efter..det är en husvagn. Men, de får vi lägga på hyllan denna sommaren.. hoppas på en till nästa sommar om jag lyckas övertala min "anti husvagn" sambo.
Får nöja mig med att va i mammas o pappas husvagn o systerns o hennes sambos husvagn o hälsa på.

Såg på grey's reprisen förut då jag inte orkade titta i onsdags..gud va jag grät när alla fick reda på att izzie var halvt om halvt döende. Blev ju inte bättre av att lilleman låg i armen o sov heller. bölandet fortsatte efter serien till och med då jag satt o kikade på hans söta nuna medan han sov..alla miner han gjorde, lyckan över att han är vår =)

imorn är det vardag igen- tillbaks till verkligheten..haha!






Kommentarer
Postat av: vera

ooh, bada i vättern på nätterna :D haha, det saknar jag!

saknar vätterstranden så jäkla mycket!

2009-05-04 @ 08:31:01
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

nu borde det gå att se filmen :)

kram

2009-05-04 @ 08:35:02
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: vera

men då måste ni ju ner till jkpg i sommar och bada, stranden är så jäääkla fin!



ja. det ska bli så jävla roligt på galan, varför ska inte du dit?

2009-05-04 @ 18:57:49
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback