Tisdag


2009-05-12 @ 09:27:59
Ojoj oj.. va knepigt. Sist jag kollade på klockan va den sju, o elliott höll typ på att vakna. Nästa gång ja vaknade va klockan kvart i nio o lilleman låg fortfarande bredvid o sov. HAHA.
Men de va skönt o få sova lite längre, klagar absolut inte..för man sover ju ändå som en kratta me honom bredvid.
Igårkväll somnade han vid halv åtta, blev jätteglad för de fungerade o lägga honom i sängen utan att han vaknade. Men, som jag trodde så vaknade han efter en halvtimma igen o va redo för nytt bus..hihi!

EFter att han fått lite ersättning i magen vid halv tio, så somnade han bredvid mig i min säng. Va bara det att när A väl skulle lägga i honom i sängen så vaknade han igen. så då va de ju bara o lägga honom bredvid mig igen o då somnade han på direkten. Sedan lade ja över honom i hans säng igen. O han sov väl gott där i nån timma. Sedan va han klarvaken.
Va bara o lägga honom bredvid mig igen..sen har han legat där. Han har sovit..men han far ju som attans i sömnen min lilla buse..hahah.
MEn..han har sovit riktigt gott iaf..det är huvudsaken.

inatt blir de andra bullar.då ska han sova i sin säng helt o hållet. Så är det bara! måste börja sätta lite gränser, annars ligger han kvar där i min säng till han e 15..usch!

JAJA..snart blir det den dagliga förmiddagspromenaden (får väl kallas för de idag när klockan är så mkt), sedan ska jag se om elliott kan tänka sig o sitta i sin vagn o kika på när jag rycker upp lite gamla plantor o ogräs.

hoppas alla mår bra. kramis






Kommentarer
Postat av: vera

oh. vad skönt med sovmorgon!

tänk om man kunde få det någon gång :(

2009-05-12 @ 09:51:15
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Skönt att få sova länge och du oroa dig inte, han kommer inte sova hos dig tills han är 15. Tro mig ;) Min 13-åring har nyss talat om för mig att "Mamma, det är inte så kul att sitta hemma med dig på helgerna, jag vill vara med kompisar. Men jag älskar dig ändå!" Så jag får väl inse att mamma inte är det roligaste som finns längre hihi.



Ha en fortsatt bra dag :)

2009-05-12 @ 16:23:20
URL: http://ciliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback