uttråkad


2009-05-23 @ 09:20:58
usch..hoppas verkligen att de inte blir halsfluss av de hela. Vill ju så gärna mysa o gosa med min son, o har jag halsfluss så lär ja inte riskera att han blir smittad me. Så har vidtagit säkerhetsåtgärd o har inte rört elliott nåt alls idag..de är faktiskt rätt jobbigt när han ligger på golvet o lattjar eller går runt i lära gåstolen o är sådär söt så man bara vill gulla me honom.

det ser ut o va underbart väder ute idag iaf, surt att man inte kan va ute!! får hålla mig inne o roa mig me o se på tv o vila massorl. förhoppningsvis försvinner febern snabbt.

imorn fyller ju min systerson ett år, hade varit så mysigt om man hade kunnat gå på kalaset, men men, A o elliott får åka dit en sväng o ta massa kort så ja får se sen (om ja inte efrisk till morgondagen vill säga )

hoppas alla mina läsare mår bra






Kommentarer
Postat av: Anonym

men ammar inte du? de som ammar kan ju inte låta bli att amma sina barn bara för att de är sjuka - jag tror inte du behöver vara orolig för att vara med honom som vanligt.

2009-05-23 @ 14:44:40
Postat av: Kicki

Krya på dig! kram

2009-05-23 @ 17:22:53
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: MissyElliot

Hej!

Ramlade hit via mer trafik och såg att du har den goda smaken att döpa sonen till Elliott. (Jag har också en Elliot fast ett par år äldre....)

Vilken liten sötnos han är din son. Hoppas att det sjuka går over och att du inte smittar lillprinsen...

krya på dig

2009-05-23 @ 22:40:16
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Katja

Ojdå inte lätt att inte röra vid honom kan jag tro!! Imponerad över att du klarar det.



Krya på dig. Kram

2009-05-23 @ 23:10:57
URL: http://lillagrodden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback