vet inte vad det är med honom.


2009-05-18 @ 14:02:28

Ja, e nåt som inte stämmer me lilleman tror jag.. Han brukar alltid äta glatt när det är lunch o dags för pureen. MEn idag satt han o tjöt sig igenom lunchen..tog jättelång tid innan han åt ordentligt. O så har han redan sovit typ tre timmar..vilket han aldrig brukar göra..han sover max 2 timmar mitt på dagarna..o på sistone har de inte ens varit de ju. O så gnäller han massor..de enda sättet o sova som har dugit idag har varit imin famn.. så högerhanden e darrig nu..hihih

tycker det är tråkigt när man inte vet va de kan va.man kan ju bara spekulera.. kan de ha nåt med bissingarna o göra? han har ju varit lite gnällig i ett par dagar..o de tar väl lite tid innan de ploppar ut o visar sig eller?








Kommentarer
Postat av: johanna

jag tror defintivt att det är tänderna, en mamma som jag känner hade det så med sin son när han skulle ha tänder, hon körde med välling tills det värsta gått över och första 3 tänderna ploppat upp.. håll ut det kanske kommer när som helst.. kram

2009-05-18 @ 15:37:46
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja de går så himla fort! Jodå allt e baa fint me oss. Lite gnäll här me men ja tror inte de e tänderna på min:) Lite för tidigt för de. Kramar

2009-05-18 @ 18:21:10
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Katja

Stackars liten, hoppas han är på bra humör imorgon igen!

2009-05-18 @ 23:35:07
URL: http://lillagrodden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback