YES


2009-05-24 @ 08:11:04
Ingen feber, ingen halsfluss..mår fint idag. Vet inte va de va jag fick en släng av! Klarade av gårdagen bra utan o kladda på lilleman. Vilken tur det är att man har en sådan hjälpsam sambo ändå. Vart massa grabbhäng för deras del igår o så pysslade A om en lite emellanåt me..de va så så snällt!

har fortfarande ont i gomen, men eftersom febern försvunnit o jag inte e tjock i halsen så e de inte halsfluss i alla fall..så idag ska jag mysa me min son. Ska inte hålla på å pussa o kladda massor, men hålla om honom o mata honom o så tänker jag göra =)

Ska ringa syster sen o höra om jag får komma på williams kalas idag..men de borde jag nog få =) tror jag ska bege mig ut en sväng o få lite frisk luft nu me...känns som man behöver de efter mer än en dags instängdhet

hoppas alla mår bra.
kram






Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Skönt att du är bättre!!! Ser inte fram emot den dan jag blir sjuk... Amma och sköta bebis när man är sjuk låter inte som nån höjdare ;)

2009-05-24 @ 14:13:49
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback