DATE VIDARE =)


2009-11-14 @ 21:45:35
Haha.. är egentligen ingen dansbandsfantast. När jag hör ordet dansband så tänker jag på typ thorleifs, lasse stefanz och massa andra gamla band som mamma o pappa alltid spelade i bilen förr. Nu verkar de dock som att den yngre generationen håller på att ta över; den yngre generationen som vågar testa på nya grejer, nya utmaningar, modernare låtar! OOOO, ja..kan jag säga annat än att jag gillar't??
Följde dansbandskampen flitigt förra året o favoriten var självklart scotts..o har följt det sedan starten nu iår med..detta år måste jag verkligen säga att DATE är så himla bra =)
o de roligaste av allt är ju ändå att de fick sin andra stjärna ikväll vilket innebär att de nu gått direkt till finalen =)

de va väl det jag hade o säga just nu
//en nybliven "dansbandsanhängare" haha






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; ja, jag brukar också glömma ;D men det är bra med den där cremen, den liksom reparerar allt på en gång :D hur bra som helst!

2009-11-14 @ 22:00:56
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback