FIKA OCH KVÄLLSMYSPYS.


2009-11-11 @ 19:02:49
Vi slog på stort här hemma hos familjen johansson/karlsson o bjöd in folk på eftermiddagsfika. Det var jättetrevligt. Vet ni vad jag ätit? lussekatt..mums. De säljer visst sådana bake off lussekatter på ica nu! Elliott sprang runt o lekte massor med sin kusin. Ett tag jagade W honom o han bara sprang runt o skrattade när han blev jagad sötnosen =), sedan skulle båda två tränga sig in i ett litet hål som är mellan väggen och elliotts byrå flera gånger. En av gångerna så kom elliott ytterst o gosade o typ kramade om sin kusin. Det var jättemysigt o se då han aldrig gjort så förut =)
När folket hade åkt hem så blev Elliott tröttare o tröttare. De började med att han gick in i sitt rum o lade sig o gosade på kuddarna o sedan gick han på täcket..till sist så bara tjöt han. Då visste vi va han ville- var bara o ge honom välling o natta honom!Tog inte lång tid innan han somnade.
Nu sitter jag här o väntar på att A ska komma hem- han är o tränar! ska nog eventuellt åka iväg till ica en sväng tänkte jag!







Kommentarer
Postat av: Jenny

Sjukt avis på alla som äter lussekatter, skulle kunna göra nästan vad som helst för att få äta en.. Ja ja jag får ta en morot istället.. Ler.. Kram Jenny

2009-11-11 @ 19:38:32
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback