HELGEN SOM VARIT =)


2009-11-02 @ 08:54:06
I fredags eftermiddag åkte jag o systrarna in till mjölby en sväng för o kika lite grann. Det slutade med att jag kom hem med ett par jeans till mig och en body till elliott. När vi kom hem därifrån så blev det lite pizzabak här hemma.
från lindex

I lördags hade vi en mysig hemmadag. Vi pysslade o grejade lite här hemma. Tomtedräkten kom fram på eftermiddagen o vi tog massa tomtebilder på elliott. Han hade väldigt svårt för o vara still så blev inte så många bra kort! På kvällen blev det hamburgare o Dansbandskampen. SEdan följde jag med sis till östgötaporten o hämtade mamma o pappa som hade varit på bussresa i tyskland. De hade mkt bagage om man säger så ;)

I går bestämde sig elliott för o vakna tidigt, riktigt tidigt..redan vid fyra. Men han fick ligga därinne i sin säng o gosa o fnöla lite. SEdan gick han o pappa a upp strax innan 6.
Åkte till A6 en sväng på eftermiddagen o köpte farsdagpresent till pappa A, o det följde även med två par stövlar från skopunkten hem till mig, och en stickad tröja =) samt julutstyrsel till Elliott!

från skopunkten, kappahl,







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback