JADÅ, HÄR ÄR VI VAKNA!


2009-11-04 @ 08:33:45
Liten vaknade runt 5 snåret i morses med..natten har väl varit sådär!! han vaknade första gången runt tio, somnade efter nån halvtimma. För mig tog de desto längre tid o somna om, fy sjuttsiken vad de blåst!! sedan vaknade han vid 12, vid halv 2! Känner mig som en zombie idag helt ärligt..men det är inte elliotts fel, det är ju mitt egna fel! att man ska ha så svårt för o komma till ro o somna om igen då! tar ju hur lång tid som helst för mig att somna om!

jaja..hade tänkt o ta en promenad strax, men fyyy vad de blåser ute! är typ storm ju. får avvakta o se om de lättar lite till senare idag!

Nu är det gröttajm för lilleman =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback