KALASBILDER


2009-11-24 @ 11:55:47
bjuder på lite bilder från helgen som varit med födelsedagsmiddagx2 eftersom sambon fyllde år i söndags.

Kalas i lördags:

Dukningen. Sammanlagt var vi 15 pers (varav 2 småbarn)


under tårtarbetets gång. Hönökakan änvändes till den varma tårtan med bacon,
purjo,svamp och creme fraiche. Formfranskan me smör på användes till mexitårtan.
hann tyvärra aldrig få bild på färdigt resultat eftersom jag hade full rulle med en liten
hängandes i benen på mig.


elliotts kusin W, elliott fick tag på ett paketsnöre från pappa A's paket som han
lekte med en bra stund under kvällens gång.

Söndagen:

elliott o kusinen O leker (har jag sagt att Elliott är en sko fetichist?)


min hemmagjorda tårta. (ser ni de fula siffrorna?)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback