MÅNDAG; NU KAN JAG JU BERÄTTA!


2009-11-09 @ 08:27:21
godmorgon på er alla. Hoppas ni haft en riktigt trevlig helg!
Denna veckan händer det nåt jätteroligt enligt mig. HAr fått chansen att gästblogga hos familjebloggarna. Har sett fram emot det här heela helgen faktiskt o nu är det dag =)

här hittar ni familjebloggarna som är en blogg som handlar om allt möjligt för gravida och föräldrar!

tss..tror inte jag var så vaken när jag började skriva detta inlägget imorse. Skre för de första kväll istället för helg ju o sen föräldrabloggarna istället för familjebloggarna..haha!






Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej gumman!

Vad roligt att du ska få gästblogga! :) Hoppas det går bra.

Ja, jag säger till när jag skrivit i den så slipper du gå in och kolla utan resultat. ;)

Nä, min sambo tycker inte heller om "tjejfilmer". Brukar passa på att se dem när han är iväg, fast ibland är han snäll nog att kolla tillsammans med mig, dock väldigt sällan. haha..

Vad roligt att Elliott höll sig vaken hela kvällen. Måste varit uppskattat? :)

Jo, det känns ju lite extra när man ser andras familjerelationer eller som just på farsdag och andra högtider. :/ Men men.. jag klarar mig mycket bättre utan honom. :) Och jag hade en lugn och skön dag hemmavid. Hoppas din A hade en fin första farsdag. :)

Kram

2009-11-09 @ 09:52:13
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejsan.. Hmm länken verkar inte funka, kanske bara är för mig den jävlas.. Men du kan väl kolla.. Kram Jenny

2009-11-10 @ 11:49:14
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback