UPP PÅ VINDEN.


2009-11-16 @ 12:33:15
strax bär de av upp på vinden för o kika in julgardinerna. Ska se vad jag kan tänka mig o använda iår så jag vet om jag kan köpa nåt nytt..haha!Det är lustigt det där-har hur många julgardiner som helst o köper ändå massa nytt varje år. Det är alltid nånting som är snyggare än det man redan har ju.

Iår har jag fastnat för desa två:
Är lite sugen på att köpa båda, eller oxå nån av dom..
Men vad är snyggast? vad tycker ni?

gabriel kappa från jotex

Pelle,öljettlängder med bockar på från ellos.






Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej snygging! :)



Jag tyckte dom översta var läckrast. Snyggt med lite starka färger. Vart ska du ha dom nånstans i så fall?

Och hur blev möbleringern?! Jag är ju jättenyfiken! :)

Haha.. jasså?! Fick ni den utav kartong då?! Eller är det bara en tanke du haft över lag?! :)

Vilken tur att dom bestämt sig för att vaccinera även barn under tre och att ni får göra det så snabbt. :) Skönt. Kan tänka mig att man blir orolig när även små barn har drabbats och dött utav influensan. :S



Hoppas ni har en riktigt trevlig dag. :)

Kramar

2009-11-16 @ 14:38:00
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar de med bockar på! de vill jag ha men jag använder inte julgardiner kram erika

2009-11-16 @ 14:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback