BUSUNGE.


2009-10-28 @ 12:36:57
det är en riktig busunge vi har här hemma som jag nämnt så många gånger förut. Försöker att få honom sova, men det är typ omöjligt. han ligger därinne o pratar babblar o flinar. O ändå är han jättetrött! Han brukar ju sova vid den här tiden på dagen. jag ger mig dock inte ännu kan jag säga, så länge han inte gnäller o gapskriker så får han ligga där inne. För jag vet ju att förr eller senare så slutar han spralla sig o somnar. De brukar va så!

Promenaden förut blev inte så lång. Fick sms av E att de blev fika hemma hos henne o W så de blev knappt en timmes promenad. Men vi får ta en längre sen i eftermiddag, förhoppningsvis så följer familjen med ut idag igen <3 Hos e o w var de lika kul som vanligt. W har så himlans mkt leksaker o de gillar ju elliott..massa nya spännande leksaker som han inte kan tröttna på efter en dag! De gör han ju me dom man köper till honom. de är roliga när de är nya- dagen efter så bryr han sig inte ett dugg om dom.

nää..va trött jag blir på de här- dumma busunge; sov nu!!






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; ja man vill ju kunna få sova iallafall några timmar i sträck och ha lite egentid om kvällarna...

2009-10-28 @ 13:01:15
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback