DAGEN.


2009-10-22 @ 19:49:07
Då har åter en dag förflutit i rusande takt o nu sitter man här o det är typ kolsvart ute!
Dagen började ju med att vi skulle ta en promenad o sedan ta öppet hus efter det. Men så fort vi kom utanför dörren så märkte jag att de regnade, så var bara o sätta i Elliott i bilstolen o ta bilen till öppet hus istället. Väl där var det massa mammor o barn idag. Var lika roligt o springa runt som vanligt tyckte Elliott. HAn gör verkligen inget annat än att gå/springa runt både borta o hemma numera!
Sedan stannade vi hos elliotts mormor o morfar en sväng o busade lite. Efter det blev de lunchdags- Idag fick elliott pannkakor. O så gott han tyckte att det var. Det roligaste av allt var ju ändå att han kunde äta de själv!
Sedan somnade lillponken o sov i ca 1h 20 min. Under tiden kikade jag in lite bloggar, o sen strök jag de röda o sen gardinerna till vardagsrummet. Så nu sitter dom uppe,Blev ganska bra iaf!
Vi har även hunnit med att handla inför helgen idag, och när vi kom hem därifrån så började jag att städa huset..o efter städningen kom de bästa av allt; en promenad själv ute i friska luften. Regnade självklart ute så man blev alldeles blöt i nyllet. Blev kvällsmat när jag väl var hemma igen, o nu sitter jag här o tar de lugnt- håller på att elda för fulla muggar!

Mer än såhär blir det faktiskt inte idag. Måste ju duscha med. Vi hörs imorn. Imorn kväll blir de förhoppningsvis skööj =)

natti,natti






Kommentarer
Postat av: miian

Oj en fullspäckad dag,vad mysigt!

Du får visa bilder sen på gardinerna :D

JHag håller med dig fullt ut.

Pengar är fanimej sjukt viktigt.

Hela mitt liv raseras om jag inte får spendera lite xtra ;)

Men men vi överlever och tar oss igenom detta med.

Kram och tack för din omtanke!

2009-10-22 @ 21:08:47
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh härligt att ha hunnit med så mycket innan helgen är här!!!

Hoppas ni får en finfin start på helgen!

Kram!!!

2009-10-22 @ 22:03:55
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

hej hej.



är så trött. har inte glömt bort dig.. ska försöka komma in i helgen och svara och läsa din blogg..



hoppas du mår bra.. kramrkram

2009-10-22 @ 23:12:22
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback