DETTA SER JAG FRAM EMOT =)


2009-10-05 @ 20:39:55
Nu har jag återigen tid för lite bloggning, nu kan jag ju ta o berätta vad det är jag har o se fram emot så pass nu =)
DEn 18:e oktober blir det ullared =) så jäkla roligt det ska bli- o vad jag ska handla..mohahah! JApp, de stämmer det..det är en söndag! Vi ska testa o åka en söndag o se hur mkt folk det är då!

o sen kan jag ju berätta att A o jag ska på personalfest den 23:e oktober med, barnvakt o allt e redan fixat! Ska bli skönt o komma ut lite!

så, de va väl inte så spännande ändå kanske..men jag tycker det ska bli såå spännande o roligt!!






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

vad kul! det är alltid bra att ha saker att se fram emot :D

2009-10-05 @ 21:52:21
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback