ETT KVÄLLSINLÄGG.


2009-10-14 @ 19:53:04
hej på er alla.
Nu har jag återigen lite tid för bloggen. HAr varit full rulle sedan sist idag med! När pluttis somnat så lagade jag lite mat. De va väl typ de enda jag hann, efter en halvtimma vaknade han. han brukar ju nästan alltid sova en gång , 2-3 timmar i sträck.MEn idag blev de bara en halvtimmas vila på hela dagen! Kan man säga annat än att han ligger o snusar för fullt nu?
Var hos elliotts mormor en sväng i eftermiddags med. kusin W var där med, w har kommit in i en trotsövergång. HAn bara ska attackera o bita/krama/fälla elliott hela tiden. En av gångerna hörde jag bara ett stön, tittade bakom bordet, där låg elliott på golvet med en hårdhänt kusin över sig. Vilken buskusin elliott har <3
När vi kom hem ifrån fikat så gick a ut i garaget o målade lite brädor. SEdan runt 18-tiden blev det en promenad i de kalla friska vädret igen- underbart eller vad? O nu har jag ätit kvällsmat. HAha..så mkt kvällsmat som jag äter så undrar man om vågen inte ska stå på plus på lördag istället :S
Nää..vet ni vad? jag är frusen o trött..ska nog ta o lägga mig i sängen o glo på tv lite nu.

här slutar mitt bloggande för kvällen.
godnatt alla underbart rara o söta bloggläsare, vi ses imorn!






Kommentarer
Postat av: sara

söt blogg. :)

2009-10-14 @ 20:09:53
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥ Minna

Tack fina!

2009-10-14 @ 20:18:22
URL: http://salkert.se
Postat av: Nina

trevligt! :D alltid skoj att träffa andra med barn å själv få sig en fika :D



förstår att han sover nu :D



hoppas du sover gott ikväll! ja inatt!

2009-10-14 @ 21:06:45
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja så ligger dom nästan varje kväll. Sambon min har en tendens att alltid somna i soffan, haha.

Ja det är väl svårast att komma igång. Jag gick upp 24kg under gravven och de mesta har väl försvunnit. Jag har 6kg kvar nu, men dom kommer jag nog få jobba lite för att få bort! Sist jag vägde mig hade jag gått upp 1kg och sen dess har jag inte vågat vägt mig igen! Men jag ska försöka ta modet till mig snart, haha.

Kram

2009-10-14 @ 22:47:04
URL: http://elinedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback