FÖRMIDDAGEN AVKLARAD.


2009-10-14 @ 13:26:48
De va riktigt ruggigt emellanåt under promenaden förut. När vi kom hem fick jag se att jag var röd om halsen. Kände inte att de va kallt där när vi gick dock. när vi kommit hem va de bara o försöka byta blöja på lilleman o klä på mig nåt annat som inte va blött av gångsvetten..haha! sedan gick vi hem till Tina där det var dags för föräldragruppen. Idag va de en sköterska från folktandvården där o pratade om tandhygienen hos barn. Var mkt lärorikt och intressant! efter det blev det lite fika o lite prat om svininfluensan återigen med bvc sköterskan. Tydligen så kommer inte småbarn vaccineras är de nya nu =/ de har visst inte testat vaccinet tillräckligt på dom! Tycker verkligen att det är jättesynd, för de små liven är ju minst lika utsatta som barn över 3 år som är i riskgruppen o får vaccin! Men men så är det, A o jag ska fortfarande vaccinera oss,och jag ska försöka fjäska o se till så att hans mormor/morfar/mostrar osv gör det med..för hans skull så han inte blir smittad!
ja, de va väl vad jag hade o skriva just nu, ska ta o göra lite raggmunkar nu. Bäst o passa på när lilleman sover ju!

från promenaden förut, va nog tur att overallen åkte fram ändå!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback