GODMORGON.


2009-10-15 @ 07:50:37
Wiiie, En dag kvar tills det blir helg =) hur skönt är inte det?
Isch, idag är det sådär kallt ute igen. Overallen får nog allt ta o följa med oss ut idag igen!
NAtten har varit ganska bra, lilleman har inte vaknat en enda gång. Dock har jag sovit som jag vet inte vad- har lite ont i ryggen o så. Men hoppas att de släpper  när man rör lite på sig sen.
IGår var jag så trött att jag valde att skippa Grey's- o de säger mkt om mig. För missar man grey's så är de nåt som inte stämmer. Hoppas nu bara på att jag ska komma ihåg o se reprisen på söndag!
Idag blir de städ på schemat efter promenaden. Måste verkligen ta tag i de så man har de gjort känner jag. Det är så skönt o bara kunna göra massa annat roligt sen när de e gjort ju!
förrsten, skrev ju att jag skulle lägga upp lite bilder från fotograferingen på elliott. Tänker vänta med detta ett tag till eftersom det är flera i min familj som inte fått se bilderna ännu, och jag vill att de ska få se dom först.  OM de skulle kika in här o ser nån bild så kanske de tar illa vid över att massa annat folk fått se innan dom fått se. så ett tag till får ni allt hålla er till tåls :P

nu är de dags o slänga i lite mer ved i kaminen.
hoppas alla haft en bra natt o en bra morgon.






Kommentarer
Postat av: Malin

Åh längtar tills du lägger upp bilderna. Ska me gå o ta foto på Wilhelm men de blir när han kan sitta riktigt o kanske stå me.



Hehe de va inte nån avancerad bakning:P Annars e ja ganska lat av mig.



Nja ja tror ja vill ha en trehjuling. Så har hittat en som Emmaljunga har. Ska åka in till en barnaffär o titta. Lite svårt o få en uppfattning om vagnen när man bara sett den på bild. Men den e snygg på bild:)



Kram

2009-10-15 @ 09:44:45
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: annas Perssonliga

Godmorgon!

Missade också Grey`s igår. Sambos titade på landskampen...



ha en bra dag!

kram

2009-10-15 @ 09:51:17
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback