GODMORGON.


2009-10-09 @ 07:57:39
GODMORGON ALLIHOPA
blev inge mer inlägg igår, blogg.se var så himlans segt när man skulle logga in så jag bestämde mig för att gå o lägga mig istället.
Det var jättelugnt o skönt igår på ikanohuset..jättetomt på folk! Var skönt att kunna gå runt o kika i lugn o ro. Var på jakt efter lite överdelar till mig själv då A tyckte att de flesta kläderna jag haft innan ser förjävliga ut på mig nu i princip. Ett plagg kom jag hem med, o de räcker för mig..vet ju att det snart är dags för ullared o där brukar man kunna hitta både det ena o det andra =)
enna blusen fast i grårandigt blev de (från hm)






Kommentarer
Postat av: Petra

Helt i min smak! Snyggt till jeans, snyggt till leggings! Längtar tills jag med kanha snygga kläder!

2009-10-09 @ 14:32:56
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback