KINKIG LITEN NISSE.


2009-10-15 @ 17:10:46
det är en kinkig liten nisse vi har här ikväll. Kanske resultatet av att han inte ens sov i en timma förut?? JAja..han har iaf lite feber så det är väl ganska förståeligt om han e lite pipplig o ledsen då stackarn! hoppas de e sådan feber som försvinner snabbt..han har ju haft de nån gång då o då. Dagen efter har han varit pigg o kry igen..så hoppas!

O min rygg känns de ännu värre i nu. Blir definitivt inte nån promenad ikväll kan jag lova.. tror de va städandet förut som satte sina spår. Är inte klar me städandet än..hann ju inte allt den stunden Elliott sov. Men just nu känner jag att de får bli imorn.
Nää..nu ska jag pyssla om o mysa med min kinknisse lite..
hörs kanske senare.






Kommentarer
Postat av: Petra

Jobbigt med griniga barn, men så kan det va. Hoppas han somnar tidigt ikväll istället!



2009-10-15 @ 19:15:03
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback