KVÄLLER IGEN.


2009-10-28 @ 19:38:16
Vad dagarna går fort..tycker inte det är annat än måndag och fredag. Vad händer däremellan liksom??
Lilleman somnade inte förrän kvart över två förut o sov till kvart över fyra. Detta är verkligen inte nåt som hänt så ofta hittills. Han brukar alltid somna efter lunch (12 halv 1) o kanske sova 1-2 timmar. MEn idag gick de verkligen inte. Han fick ligga därinne  hur länge som helst o han bara satt där o flinade o lekte. Sedan fick han komma upp en liten stund o sedan lade jag honom igen- fick gå in igen eftersom han hade lagt världens baja. o sen testade jag o lägga honom igen..men ICKE! sedan lade A honom runt tio i 2, och efter mkt om o men så somnade han! De va väl tur det..annars hade han säkert vart övertrött nu ikväll.
HAn fick sin välling nu vid halv 7 o somnade nästan direkt..och så slår han väl upp de vackra bruna ögonen imorn bitti runt halv 5- 5 igen! SMällar man får ta, men har hellre egentid på kvällen o går upp tidigt på morgonen än o ha de tvärt om faktiskt! man får mer gjort på kvällarna ju. på morgonen sover man ju bara annars.

Nu hade jag tänkt o ta en dusch o sedan lägga mig o glo på tv i sängen..är trött som ett as idag med!

hoppas alla mår bra
kramar






Kommentarer
Postat av: Carolina

Då fick du en promenad och frisk luft i alla fall. :)

Det finns inget bättre. Man känner sig som en ny människa.

Ja, jag fick en liten kvällspromenad med sambon och hunden för en stund sedan. Blev tyvärr inte så långt ikväll, men det blev en liten runda i alla fall. :) Hann prata massor om lägenhetsförsäljningen och framtidsplaner. :) Mysigt. Visst är det lättare att prata om allt och inget när man är ute och går?!

Kram

2009-10-28 @ 22:01:03
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Tova

Vilken mysig blogg du har :) väntar själv min första son nu i januari, och vi funderar faktiskt på att kanske döpa honom till Elliot eller Elliott :)

Gillar killnamn på E!

Hoppas ni har en skön fredag!

kramar

2009-10-29 @ 21:26:39
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback