LÅÅNG LISTA.


2009-10-16 @ 12:17:28
Sitter här o fyller i grejer som behövs köpas på Gekås på söndag. Shit..de blir bara mer o mer tycker jag =) fast mest är de bara massa småplock, sådant som går åt här hemma! O sen grejer o ytterkläder till elliott o sådant me! O så ska jag faktiskt se om de finns pepparkaksgubbe eller tomte dress därnere till elliott- gör de inte det så är de jag som beställer hem från ellos eller liknande när vi kommit hem!
Dessutom har jag kikat igenom bilderna en gång till o skrivit ner alla bilder som jag tycker att vi MÅSTE beställa (redan uppe i 9 st), och sedan satt ett frågetecken framför dom jag är osäker på. Några bilder är jag osäker på bara för att de finns flera stycken bra av samma pose/grej han har vid sig. Så a får ta o kika igenom det lite sen me.. o så kan vi kanske tillsammans komma fram till vilka vi ska ta. De lär nog säkert bli 10-15 bilder lätt. O en av dom ska vi ha på förstoring! Dyrt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback