NYSS TAGET UR UGNEN =)


2009-10-08 @ 13:35:05

Här har de hänt mkt på kort tid, efter promenaden så busade vi lite o lilleman fick mat. Gjorde en deg till rågsiktsbullar samtidigt. Sedan lade jag elliott i sängen. O efter de så har jag hunnit baka färdigt rågsiktsbullarna, jag har skurat inne på toa o i tvättstugan, och så har jag legat på mina knän och skurat ALLA golven(förutom elliotts rum)..o lilleman sover fortfarande.

nu ska jag passa på att tag mig en bulle- för ikväll blir de nog att äta nåt ute. Ska följa med sis och mamma till ikea en sväng..bara för att =)






Kommentarer
Postat av: Amanda

Jösses vad gott det såg ut! ^^ Duktig du är som bakar och står i!



Jasså? är ni med Östgötar? :)

Kram

2009-10-08 @ 14:04:08
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback