REDAN KVÄLL.


2009-10-05 @ 20:48:59

Tänk vad fort en dag går egentligen. Tycker man inte gjort annat än att springa runt o fixa o dona här hemma i eftermiddag. Satte igång o lagade mat runt tvåtiden förut- o de tog sin lilla tid! sedan kom A hem o då började jag att damma av hela huset, sedan rev jag ut strump/underklädeslådorna o rensade. Tog bort alla udda strumpor o för stora/slitna underkläder. Blev inte så mkt kvar, men det är ju bra o rensa lite då o då. då kan man ju passa på att köpa nytt den 18:e.
Fick i alla fall mersmak så gav mig på att rensa min garderob med. Blev nästan en hel säck med kläder till uff o ändå så va de en del kläder kvar på galgarna! Sedan rensade jag bort alla elliotts sommarkläder i strl 74/80 o lade i en kasse, sedan plockade jag iordning på dregellappar o haklappar han inte använder längre o sparade i en kasse till elliotts framtida kusin. Ja, o sen gav jag mig på att plocka ihop de sista me datorn i datarummet med. . Och på det så fick jag åka o hjälpa mamma att installera en sak på datorn som tog 20 minuter mer än planerat. Och sedan blev det dammsugning av hela huset.
Var inte klar förrän kvart över 6, då åkte jag till ica för att köpa lite smörgåsar till kvällsmat, o så åkte jag o hyrde den andra johan falk filmen med. Så nu har vi sett på johan falk- vapenbröder. Gillar johan falk filmerna skarpt o längtar tills de två nästa kommer nu i veckan!

de va väl eftermiddagen det! blev ingen crosstrainer idag- tycker jag har fart runt o rört på mig här hemma ändå i all städning.
Nu blir det dusch o sedan ska jag ligga i sängen o kika på csi o ha vibratone på mig en liten stund.

godnatt allihopa.






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade med rensnoja hehe rensade garderoben som bara den! skönt



erika

2009-10-06 @ 09:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback