REGN REGN O REGN.


2009-10-16 @ 10:04:40
vi skulle ju trotsa blåsten o ge oss ut strax efter nio tiden. Men jaa, när jag lagom stod inne i tvättstugan o klädde på elliott kläderna så öppnade sig himlen utanför. Så vi bestämde oss för att stanna inomhus istället! Just nu har jag lagt busen i sängen i hopp om att han ska sova lite. Vi ska ju till bvc vid ett- så de blir lite knasigt om jag lägger honom strax efter han ätit o han inte vaknar tills det är dags o bege sig. Han brukar ju kunna sova länge ibland, man vet ju aldrig. o jag vill ju inte väcka honom. Men nu ligger han därinne o pratar o skriker hör jag- så han vill väl inte helt enket!va ju värt ett försök iaf!

Hoppas de blir uppehåll senare idag så man kan gå en sväng, annars ska jag trotsa regnet o gå en sväng ändå- fast utan busungen i så fall!






Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Ska bli kul att höra sen hur stor han är :) Ska ni göra något kul i helgen?



Kram

2009-10-16 @ 10:30:49
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback