SÅ MKT LÄSARE..SÅ LITE KOMMENTARER!


2009-10-03 @ 22:49:58
Blir verkligen jätteglad när jag får kommentarer från er trogna läsare <3 men det är fortfarande jätte jättemånga som läser denna bloggen utan att skriva en endaste futtig liten kommentar ju. Nu ska ju inte ni som brukar läsa o kommentera ta åt er- för ni kommenterar ju redan o e jätteunderbara! Men ni andra som läser dagligen utan att skriva nåt- det är kanske dags att kommentera nånting nu? Du kan bara hoppa in o skriva ett hej ju, de räcker! så jag vet att du finns ;)
Eller är de många som läser bara för att snoka o gotta sig i mitt liv? hoppas inte de!

kom igen nu, H-E-J -svårare behöver de inte vara ju ;)






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

precis samma fenomen finns hos läsarna till min blogg! knasigt ;D

2009-10-03 @ 23:09:25
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Petra

Nä jag tar inte åt mig. Har ju dig på bloglovin å så kommenterar jag! Men visst är det tråkigt när maninte får några kommentarer fast man har en del läsare! Hoppas du haft en trevlig lördag vännen!



kram

2009-10-03 @ 23:40:24
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej

2009-10-05 @ 10:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback