SENIL MAMMA FICK TÄNKA OM.


2009-10-30 @ 07:18:38
Fy vilken trist start vistelsen i motala fick igår!
A hade packat in både vagn o skötväska i bilen. Jag gick ut o hämtade skötväskan för o fylla på o se så allt fanns. Vad händer när vi kommit till Motala? jo, skötväskan är inte med =/ De var bara o bege sig till närmsta affär för o köpa lite puré, rån, blöjor, nappflaska.  Haha..o engångsskedar vart det oxå!
Skulle ju då ha tag på matningsskedar- men det hade de inga. Och nappflaskor? de kostade över 50 spänn o fanns bara i rosa, men vad gör man när man måste? in på mcdonalds toalett o försöka skölja ur den så gott de går för att sedan sitta o mata elliott med en tunn jädra engångskaffesked! Haha..men funkade gjorde det! han fick ju i sig sin mat iaf.
Funderar nu på att i fortsättningen alltid ha en nappflaska o några blöjor samt nån puré i bilen ifall man skulle glömma väskan någon mer gång! Snacka om att jag gick där o hade dåligt samvete hela eftermiddagen. Men så är det, det är inte lätt att komma ihåg allt jämt ju! IBland blir det lite virrigt när man har bråttom! tur att de löste sig o att han fann sig i det hela!

vad otrevligt av mig, GODMORGON ALLIHOPA! de glömde jag ju att skriva först ;P

hoppas ni sovit gott..idag är det fredag WIIIE =)






Kommentarer
Postat av: Katja

Det löser sig alltid ändå trots att man glömt lite hemma =) Tuva har också fått äta med engångsskedar s Trevlig fredag!! Kram

2009-10-30 @ 08:46:33
URL: http://www.lillagrodden.wordpress.com
Postat av: Förvirrade Morsan

jobbig situation... men som tur är går det ju att köpa nytt=)

2009-10-30 @ 13:47:39
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Petra

Jadu inte lätt att vara småbarnsförälder och tänka på allt, hihi! Men nu har du ju saker i bilen till nästa gång!



Ja det är ju en speciell känsla när ens syskon får barn. Min syrra fick för 7,5 år sedan å hon är yngst. Så nu ska min bror äntligen bli pappa vid 30-års ålder!!



Ha en jätte skön fredag!



2009-10-30 @ 16:08:18
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Emma

Vattenflaska glömmer vi mest, så Ebba har fått lära sig dricka med sugrör :P

2009-10-30 @ 17:12:14
URL: http://gaffelroad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback