SHOPPING.


2009-10-01 @ 22:20:03
Det råkade visst bli lite shopping nu ikväll när vi var iväg. KAppahl hade ju 25 procents rabatt på allting i butiken =)
följde med ett par jeans, hårsnoddar, en scarf, vantar och strumpor hem. Sådant där nödvändigt som faktiskt går åt i vardagen. Hårsnoddar verkar jag ha slarvat bort, strumpor har jag inte ett endaste par av..bara massa udda, vantar behövs nu när det är lite kyligare om mornarna.
Letade bland jeanssortimentet o sis visade mig ett par som hon själv köpt o är jättenöjd med. Jag letar genast fram strl 42 och sis säger åt mig att jag ska ta strl 40 istället..jag håller dock inte med henne riktigt o säger att jag nog inte kommer få på mig storlek 40. Tar envist med mig både strl 42 o 40 till provrummet. VAd händer när jag fått på mig storlek 40 då? JAg kan ha dom =) fattar ni hur glad jag blev över att kunna ha storlek 40 igen eller? det är verkligen en kick för själförtroendet vill jag lova! De satt inte ens sådär hårt i midjan som en del jeans kan göra utan de satt nästan lite lite löst..wiie..strl 38 nästa eller?
Nu jädrar ska jag ta upp kampen på riktigt allvar här igen- för det är när man provar sånt där o blir så glatt överraskad som man inser att det man faktiskt gör ger resultat!

från kappahl.se







Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

så skönt när resultaten märks tydligt=) själv kommer jag i mina älskade 36or igen -woho- men en hel del av byxorna från innan graviditeten är ändå för små... så det är nog stora 36or... men det behöver ju ingen veta ;) hihi

2009-10-01 @ 23:10:04
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Therese

åååhhhhh vad roligt för dig att du kan ha storlek 40 igen ajg kan knappt ha storlek 42 inu..ne jag har inte skaffat nån orbitrek men jag tror att det kommer att bli min framtida vän..ti hi.. har inte ritkigt råd att skaffa en sån inu...men ajg hade behövt det kan ajg säga.. jösses det händer inte ett dugg på vikt fronten här inte.. helt sjukt vad det går trögt..ligger på 74-75 inu--int ebra alls.. fattar inte vad jag gör för fel..

2009-10-01 @ 23:43:56
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Härligt!! Jag siktar också på stl 42 och blir glatt överraskad om jag kan ha 40 :)

2009-10-01 @ 23:46:36
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Carro

Men KappAhl har ju jättestora storlekar! Men grattis!

2009-10-03 @ 07:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback