SKYDD TILL KAMINEN. lekhage/spjälsäng önskas köpas.


2009-10-03 @ 19:29:41
fick en jättebra kommentar med tips på skydd till kaminen förut av Magdalena.

Ett tips som är billigare är sånt här man har till komposter .... Oftast är de ju gröna men vill man ha tex svart så är det ju bara att spreja, vi hade sån och det funkade jättebra . Har flera kompisar som har haft såna oxå... vill man fästa den i väggen är det ju bara att få dit några krokar i väggen att fästa den i.

det var ju faktiskt ett jättebra tips =)

sedan har jag sett andra tips nu när jag googlat;
*man kan köpa en billig begagnad spjälsäng o sätta ihop kortsidorna o använda dom till framsidan av kaminen o långsidorna blir på sidorna av kaminen. Smart tips de med =)
* man kan köpa en begagnad lekhage o bara ta bort ena sidan (i vårat fall skulle de nog bli en som är 1,20x1,20 i så fall)

ÄR de någon som har en billig lekhage till salu NU så är jag intresserad, för de tror jag skulle passa oss galant annars =)
En gammal spjälsäng skulle oxå funka tror jag.. så har du en sådan till övers hör av dig med!

skicka en kommentar med kontaktinfo
(kommer inte publicera kommentaren  i så fall, så dina uppgifter är säkra hos mig)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback