TISDAG MORGON.


2009-10-13 @ 08:27:48

nu e de dags att skriva lite här igen kände jag. Natten har varit bra..lilleman har bara vaknat några gånger, o då har han ändå somnat om av sig självt när man låtit honom vara. Sitter o väntar på att de ska bli gröttajm så vi kan gå ut o gå sen. Men de dröjer en stund till, måste ju dessutom elda en stund till så värmen håller sig under dagen =)
Idag är det öppet hus- men känner inte för att gå faktiskt! känner att jag hellre tar en långpromenad då idag, känner att jag behöver den friska luften för att resten av dagen ska bli riktigt bra!

ska se om jag kan visa er någon lite bild från alla bilder som togs på elliott i fotoateljen senare idag. Annars blir de imorn, jag lovar! Undrar just hur vädret kommer att bli idag- ser lite hemligt ut runtomkring här..Men de lär väl märkas!

nää..nu blir de lite bus här igen. MEn måste väl först hämta alla leksaker elliott slängt innanför kamingallret.. ligger stora drösar där. HAn tycker det är såå kul o stå där o slänga grejer.

hörs






Kommentarer
Postat av: Anonym

hej =) jag har ju städmani o är as pedant, haha. men grejen e att de e ju bara kladd. altså de torkar jag ju bort efter o byter kläder på han. så för mig e d lugnt. inget går ju sönder eller så, skulle itne låta honom kasta grejerna i golvet. men de e skönt ibland för när han äter själv så kan ju jag med göra det=) äta altså, medans. annars e d så stressigt oftast tycker jag.



kram lycka till hehehe

några bilder på d kanske ? :P



erika

2009-10-13 @ 08:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback