DENNA DAG


2009-09-09 @ 12:29:01

Dagen började med en tidig promenad. Redan vid sju var vi ute o gick. Kom hem ett par timmar senare nöjda o belåtna, fast hungriga. har ont i huvudet idag o känner mig trött o seg..så kände att de va skönast o ha de gjort. O gick vi tidigt så tänkte jag att risken e större att han e vaken hela promenaden o somnar efter frukost. Så vid tio till halv elva låg vi två på soffan o tog en liten nap. Det var jätteskönt. Synd att han inte ville sova längre :P
Nu har elliott fått sin lunch, o innan de hann vi till o med att ta en liten tripp till ica för o handla de vanliga (blöjor, barnmat, mjölk) så nu hoppas jag man slipper gå dit på ett par dagar iaf!

Nää..får nog ta mig en huvudvärkstablett känns de som, så man orkar o busa mer =)







Kommentarer
Postat av: CiliaH

Hej gumman! Trist med huvudvärk, det vaknade jag med när jag och Matilda vilat plus illamående.. Undrar om det är mina nerver som jäklas, jag har i vilket fall som helst inte tid att bli sjuk nu!!!!



Kram

2009-09-09 @ 17:38:55
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback