DET ÄR ALLTID NÅNTING.


2009-09-10 @ 09:57:44
VA nyss ute i tvättstugan/skötrummet. Fick se att de va blött på golvet precis intill varmvattenberedaren. var även lite blött vid avloppet precis där vattnet från tvättmaskinen åker ner iofs. Men mest vatten var det ändå vid varmvattenberedaren. Så fick lägga mig på golvet o gno som en galning o mitt i allt så står elliott o rycker mig i benen o gapar gråter o skriker! det är inte lätt o va mamma alla gånger! Hoppas verkligen att det inte är så illa så att varmvattenberedaren gått sönder..det ser verkligen ut som att det är den som läcker! Men jag hoppas på att det är tvättmaskinsvattnet som kommit ända dit bort på nåt sätt..
Får ta o avvakta o se vad som händer..i värsta fall blir vi många tusenlappar fattigare snart =( det är för mycket nu känner jag!! håller alla mina fingrar o tår för att allt ska hålla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback