DET BLEV INGET.


2009-09-03 @ 18:35:17

Blev inge me öppet hus i morses då jag tyckte att de var bättre o ta promenaden på morgonen eftersom ja ju skulle på marknad på eftermiddagen. Efter promenaden stannade vi hos min farmor en sväng me, var lika mysigt som vanligt. min farmor har hur många barnbarn o barnbarnsbarn som helst..o hon tycker fortfarande att det är jätteroligt me de små =D
KAn ju tillägga att det inte blev något med marknaden heller idag. Regnet har öst ner hela eftermiddagen, inget marknadsväder med andra ord. Så vi har åkt runt i bilen en liten stund nu, o sen vart ju A glad..han fick ju träna ikväll iaf. Annars skulle ju han varit hemma o tagit hand om lillen.

nää.nu tror jag bestämt att de blir lite kvällsmat framför unga mödrar.
hörs senare


veckans blogg v36







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback