FREDAGSMYS <3


2009-09-11 @ 18:26:40
Nu e de äntligen helg =) Så skönt. Idag har vi varit tvugna o hålla oss hemma hela dagen. Eftersom jag inte visste när de skulle komma o fixa varmvattenberedaren så blev de ingen promenad. O när de sen kom vid halv tio så va de inte helt klara förrän efter två. Så nu har vi en ny fräsch varmvattenberedare som förhoppningsvis håller i MÅÅÅNGA år till!  Så idag kan man säga att jag haft en vilodag från allt, bara busat o lekt massor o suttit i soffan o halvsovit. Det behövdes!
Nu har lilleman somnat, han va riktigt trött o snorig! hoppas han kan sova någorlunda bra inatt i alla fall stackarn! Nu ska vi äta lite middag o se på the boat that rocked, e inte så övertygad om att den är bra dock. men de lär ju snart märkas =)

hoppas alla får en mysig fredagskväll <3






Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket! :)

2009-09-11 @ 20:49:16
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; ja, blogg.se krånglar ju med jämna mellanrum... men nu har jag fått din kommentar iallafall=) (eller ska jag säga kommentarer ;D). Tack! Många har påpekat att jag blivit smal senaste tiden... Rätt skönt att höra=)



ja, chipsen, dippen, colan och godiset räcker även till ikväll ;)

2009-09-11 @ 21:14:36
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback