GÄSP


2009-09-08 @ 20:49:49

Det är en trött mamma som sitter framför datorn. Aldrig trodde jag att jag skulle kunna bli såhär trött vid nio som jag blivit nu! shit..skulle lätt kunna gå o lägga mig vid åtta till och med. Det är så härligt o få sova ju =)
Idag har elliott testat o gå själv massor..alltså utan att jag suttit framför honom o lockat honom. HAn har stått o hållti i stolar o släppt o gått. REkordet slog han förut då han stod vid soffbordet o släppte o nästan kom ända fram till väggen. Det är inte illa det. o då gick de faktiskt ganska stadigt me =) Shit tänk va fort de går nu.. o snart är han nio månader med =)

nä, vet ni vad? tror de e läggdags nu.

godnatt på er alla fina läsare.
kramis







Kommentarer
Postat av: Carolina

Det går foooort nu. :)

Måste vara helt underbart.



Låter super. :) Kanske jag t.o.m. ska börja pilla med det redan i morron kväll om jag har tid över. Spännande. Hoppas jag kan få till ett resultat du blir nöjd med. :)



Inte förtjust i tonfisk?! :) Det går nog precis lika bra med lite kyckling tror jag. Ska faktiskt testa köpa sån där färdig "salladskyckling" nån dag.

Kram

2009-09-08 @ 21:01:52
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: *Carro o Elsa*

du är utmanad,, se min blogg!

2009-09-08 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback