GODMORGON ONSDAG.


2009-09-30 @ 08:00:41

Hoppas ni har sovit gott? Idag är det lika ruggit ute som igår verkar det som. Kollade nyss, var bara 5-6 grader ute..burr! Men idag verkar det inte blåsa nåt knappt- så en promenad lär det ska bli såfort Elliott ätit gröt sen =)
Kan ju tala om för er att det inte går särskilt bra med bantningen just nu. Åt lite godis i förrgår (måndag), o igårkväll så åt vi på burger king o så hann jag aldrig med träning igår! Så med andra ord så lär det snarare bli plus än minus på fredag. MEn jag är införstådd med det o tycker det är okej ändå..har ju ändå kommit så långt o vet att jag klarar av lite till om jag stannar upp o unnar mig nån vecka. Men  med de så betyder ju inte det att jag går runt o käkar flötmat o massa godis heela den veckan..utan nån dag kanske!

Elliotts snorande är bättre idag, men hostan ähar han fortfarande haft igårkväll/inatt/imorse. Han hostar knappt inget under dagarna- men man hör att han är lite rosslig när han andas.

nu blir de mys, hörs senare






Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Frost här imorse brr Nu är det verkligen höst...



Kram

2009-09-30 @ 14:46:10
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Eva

jag var ute på förmiddagen det var ca 5 grader, men solen var framme så det var ganska skönt ändå...

men måste nog ta och köpa en åkpåse till milo...jobbigt med massa filtar i vagnen =/

2009-09-30 @ 14:59:38
Postat av: Petra

Det gör inget om man råkar trilla dit någon dag eller så. Utan det kan bara ge en extra sporre att bli hårdare mot sig själv, hehe. Du har ju fixat väldigt mkt hittills å då måste man unna sig!

Ha en bra dag!



kram

2009-09-30 @ 15:51:15
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback